Este total interzis să bei așa ceva. Bombă pentru organism

Dacă suferiți frecvent de inflamații, este vital să reevaluați tot ceea ce consumați zilnic, spun

adesea experții. Mulți dintre noi sorbim băuturi inflamatorii fără să ne dăm seama de puterea lor de a provoca și balonare, crampe, creștere în greutate, indigestie etc.

Sfat #1- Renunțați la sucuri, înlocuiți-le cu Kombucha

În timp ce înlocuirea oricăreia dintre băuturile tale preferate bogate în zahăr sau calorii cu apă este

soluția optimă pentru inflamație și cea mai bună cale de urmat, acest lucru poate fi dificil de făcut

la început. Dacă consumați adesea sucuri, cola sau alte băuturi la fel de spumoase și zaharoase, Hunnes sugerează să optați în schimb pentru kombucha, deoarece este o opțiune bogată în probiotice și antiinflamatoare.

#2- Schimbați băuturile energizante cu cafea ușor îndulcită
Dacă vă place să vă treziți cu ajutorul unei băuturi energizante, acest lucru nu va face decât să vă

exacerbeze simptomele inflamatorii, spune Komova. Cu atât de mult zahăr, arome asemănătoare fructelor

și o porție instantanee de cofeină, băuturile energizante sunt populare pentru gustul lor, dar, după cum explică Komova, potențialul lor de a provoca inflamații este o preocupare notabilă.

#3- Evitați ceaiul dulce cu zahăr, încercați ceaiul neîndulcit